Do košíkaDo košíka0 €0

Ospravedlňujeme sa, náš webový obchod je dočasne zatvorený! Prosím, navštívte nás neskôr!

Informácie / Reklamácia a vrátenie tovaru

Reklamácia a vrátenie tovaru

Na všetok nami ponúkaný tovar sa poskytuje záručná doba 24 mesiacov pre konečného spotrebiteľa a 12 mesiacov pre firmy (právnické osoby a fyzické osoby – podnikateľov), pokiaľ nie je v detaile konkrétneho produktu uvedené inak. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

Reklamačný poriadok sa vzťahuje na celý náš sortiment - tonerové a atramentové kazety, ako aj kancelársku techniku, kancelárske potreby, spotrebný kancelársky materiál, kuchynské a hygienické výrobky a kancelársky nábytok.

 

Všeobecné podmienky pre uplatnenie reklamácie

1. Podmienkou uznania reklamácie je predloženie dokladu o kúpe tovaru a vyplnenie reklamačného formulára, ktorý nájdete na tejto adrese.

2. Reklamovaný tovar musí byť zreteľne označený kódom „RMA“ na vonkajšej strane balíka 

3. Tovar musí byť riadne zabalený, aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu.

4. Tovar je potrebné odoslať na adresu nášho servisného centra:
MIP s. r. o., Športová 655, 972 26 Nitrianske Rudno

5. Zásielky na dobierku nebudú prevzaté.

6. Na vybavenie reklamácie je zákonná lehota 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru.

 

Špecifiká pre tonerové a atramentové kazety

1. Pri reklamovaní tonerov a atramentových kaziet je potrebné priložiť aj vzor chybnej tlače a zaslať kazetu spolu s vyplneným reklamačným formulárom (formulár je dostupný na stiahnutie na našej webovej stránke).

2. Chybné kazety odporúčame zabaliť do pôvodného obalu alebo do ochrannej fólie, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu balenia v dôsledku úniku toneru alebo atramentu.

Rýchla výmena formou novej objednávky (platí len pre tonery a kazety)

1. Ak Vám tonerová alebo atramentová kazeta nefunguje a potrebujete ju nahradiť čo najskôr, odporúčame vytvoriť novú objednávku (ktorú je potrebné uhradiť) a do poznámky k objednávke uviesť kód „RMA“.

2. Pri doručení novej zásielky zabezpečíme, aby kuriér zároveň prevzal reklamovaný tovar. Ten je potrebné mať vopred pripravený, vhodne zabalený a viditeľne označený kódom „RMA“ na vonkajšej strane balíka.

3. Do zásielky je nutné priložiť vyplnený reklamačný formulár a zvoliť v ňom ako spôsob vybavenia reklamácie „vrátenie peňazí“.

4. Po prijatí a kontrole reklamovanej kazety Vám v prípade uznania reklamácie vrátime kúpnu cenu reklamovaného tovaru späť na účet, z ktorého bola nová objednávka zaplatená. V prípade, že reklamácia nebude uznaná, peniaze sa nevracajú a tovar Vám môže byť zaslaný späť.

Zistenie chyby toneru/kazety:

1. Nekvalitná tlač - tlačiareň vytlačí dokument s bodkami, škvrnami, čiarami. Tlačiareň môže vytlačiť aj dokument so zlou farebnosťou (v tomto prípade prosíme o priloženie chybných výtlačkov k chybnému tovaru).

2. Tlačiareň nevie rozpoznať tlačovú kazetu alebo zobrazuje, že nie je kompatibilná. V tomto prípade môže ísť o nefunkčný čip alebo nesprávnu kazetu.

3. Nesprávne objednaný tovar - pred otvorením kazety z ochrannej fólie sa, prosím, uistite, že náplň, ktorú ste si objednali, je kompatibilná s Vašou tlačiarňou. V prípade nesprávne objednaného tovaru prosíme, aby ste nám ho vrátili v pôvodnom nepoškodenom balení.

4. Fyzické poškodenie - rozsypaný toner alebo tečúci atrament (nevzťahuje sa na neodbornú manipuláciu s tlačovými kazetami).

Viac informácií ohľadom práva zo zodpovednosti za chyby sa dozviete vo Všeobecných obchodných podmienkach.

 

Odstúpenie od zmluvy – Vrátenie tovaru

1. K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Všeobecných obchodných podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.

2. V prípade, že ste spotrebiteľ, teda osoba kupujúca Tovar mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti, máte v súlade s ustanovením § 7 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa doručenia Tovaru. V prípade, že sme uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko druhov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí Tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom dodania poslednej časti Tovaru, a v prípade, že sme uzavreli Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom dodania prvej dodávky. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené pri Našich identifikačných údajoch). Pre odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý nájdete na tejto adrese.

3. Ani ako spotrebiteľ však nemôžete od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy:

- Tovar, ktorého Cena závisí od pohybu cien na finančného trhu nezávislých na Našej vôli a môže k nim dôjsť počas lehoty na odstúpenie od Zmluvy;

  • Tovar, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze a Tovar, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným;
  • Tovar v uzavretom obale, ktorý bol z obalu vyňatý a z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov ho nie je vhodné vrátiť;
  • Lehota na odstúpenie podľa čl. 8.2 Všeobecných obchodných podmienok sa považuje za zachovanú, ak Nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete. 

4. V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet zvolený v odstúpení od Zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr, než Nám Tovar vrátite či preukážete, že došlo k jeho zaslaniu späť Nám. Tovar Nám vracajte čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu. Pri originálnych tonerových kazetách prosíme aby boli nepožité a v pôvodnom balení.

5. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 8.2 Všeobecných obchodných podmienok ste povinní v lehote do 14 dní od odstúpenia Nám Tovar zaslať, odovzdať Tovar Nám alebo Nami poverenej osobe na prevzatie Tovaru, pričom nesiete náklady na vrátenie Tovaru k Nám. To neplatí ak sa dohodneme, že si Tovar vyzdvihneme osobne alebo prostredníctvom Nami poverenej osoby. Lehota je zachovaná, ak bol Tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Vy máte naopak nárok na to, aby sme Vám vrátili Cenu za dopravu, ale len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pre dodanie Tovaru ponúkali.

6. Za škodu zodpovedáte v prípadoch, kedy bude Tovar poškodený v dôsledku Vášho nakladania s ním inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti. Spôsobenú škodu Vám v takom prípade vyúčtujeme potom, čo Nám Tovar bude vrátený a splatnosť vyúčtovanej čiastky je 14 dní. V prípade, že sme Vám ešte nevrátili Cenu, sme oprávnení pohľadávku z titulu nákladov započítať na Vašu pohľadávku na vrátenie Ceny.

7. My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti Tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ Tovaru dohodnutého v Zmluve prerušil výrobu alebo vykonal závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia Našich povinností zo Zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého Nášho úsilia, ktoré možno od Nás spravodlivo požadovať, nie sme schopní Vám Tovar dodať v lehote určenej týmito Podmienkami. V týchto prípadoch sme povinní Vás o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu informovať a vrátiť Vám už uhradenú Celkovú cenu za Tovar, a to v lehote 14 dní od dňa oznámenia o odstúpení od Zmluvy. Uhradenú Celkovú cenu za Tovar Vám vrátime rovnakým spôsobom akým ste Celkovú cenu uhradil Vy, pričom tým nie je dotknuté právo sa s Vami dohodnúť na inom spôsobe vrátenia platby, ak v súvislosti s tým Vám nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

8. Od Zmluvy sme oprávnený odstúpiť aj v prípade, ak ste Tovar neprevzali do 5 pracovných dní odo dňa, keď Vám vznikla povinnosť Tovar prevziať.   

Viac informácií ohľadom práva na odstúpenie od zmluvy sa dozviete vo Všeobecných obchodných podmienkach.